Friday, June 7, 2013

Cerita Mikhail

Assalamualaikum..

Wahh..dah lama betol aku x update blog ni..huhu..asyik baca yang kengkawan punye je..yang kita punyer dibiar bersawang..Al maklum la..sejak bersalin ritu ade je halangan nk menaip cerita terbaru..cerita banyak..huarghh..

Wokeh..entry kali ni aku nk perkenalkan baby aku..Nama diberi Mikhail Muhammad Fakhry Bin Md Syafik Wazan..huish..pjg bebenor namenye..My Mikhail ni lahir premature at 32 weeks sbb aku ade Placenta previa  Type 2..so warded la 2 weeks kat NICU..nak buat camne..dah nk keluar awal..pucat muke kau bila tengok darah mengalir mcm air paip..Walau camnepun, Mikhail lahir dengan cukup sifat dan sihat..cuma kecik je..1.89kg je..Nak pegang pun takut..kicik shangat..

Now..Mikhail already 4 months..dah pandai senyum..dah pandai tegur mummy dan papa dia..kami gembira sangat dengan perkembangan dia..ahaks..tak susah nak jaga mikhail..dia tak banyak kerenah..bangun malam pun cuma nak susu..lps minum sambung tido balik..ape lagi..sedap la mummy ngn papa dia tidoq..ahaks..tapi pagi mummy siap-siap nak pegi keje, dia pun bangun gak..macam orang dewasa je gayenye..

Kat sini aku upload gambar mikhail start from day 1 until 4 months - Click -




No comments:

Post a Comment