Thursday, September 26, 2013

"Back In Time" Dinner

Assalamualaikum

25-9-2013 baru baru ni, company aku ade buat annual dinner. Ramai juga yang hadir malam tu. Ramai yang aku tak kenal. Ye la. Baru 2 tahun aku keje dengan IJM ni. Kenal pun kengkawan Seremban 2 ni je.Ahaks..Tema tahun ni adalah Back In Time 70s & 80s. Tema ni sempena ulang tahun IJM yang ke 30.Maksudnye IJM ni dah pun 30 tahun..Dah banyak divisyen yang ada dalam company ni. ramai yang pergi dan ramai juga muka muka baru..contohnye aku la..ahaks.

Sebenarnya aku mengalami kesukaran untuk memilih pakaian yang sesuai untuk majlis tu..After discussed dengan kengkawan,kami sepakat untuk pakai baju kurung..kan dari dulu sampai sekarang baju kurung merupakan baju tradisi kita..cuma paten berbeza..ade yang pakai kebaya, peplum..aku pulak lebih senang dengan dengan baju kurung moden..Baju tu plak baju kegemaran aku..Designed by Jovian Mandagie.

Malam dinner tu ade artis jemputan.Ferhad & Helmi gimik..Tak sangka ye Helmi gimik pandai berbahasa kantonis dan tamil..Rasa kagum bila tengok dia berbicara dan melawak dalam pelbagai bahasa..No wonder la orang cakap dia selalu dapat undangan ke majlis majlis begini. Bagus kan.

Ok..Ni je gambar yang sempat aku snap masa dinner tu.





No comments:

Post a Comment